Make a wish...

Είμαι στο μπαλκόνι κ κοιτάζω τα αστέρια μαζί με την αδελφή μου. Δεν μιλάμε, απλά παρατηρούμε τα περίεργα σχήματα και τους αστερισμούς που σχηματίζουν. Κάποια στιγμή, που το βλέμμα μου ξεστράτισε για να κοιτάξει το αυτοκίνητο που πέρασε βιαστικά τον δρόμο, η Φανή ( βλ. αδελφή μου ) φωνάζει : ''Ένα αστέρι πέφτει, πέφτει, έπεσε!" Μια μικρή στιγμή απροσεξίας και χάνω το θέαμα ενός πεφταστεριού... Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ στεναχωρήθηκα που δεν έκανα ευχή... Θέλω απεγνωσμένα να ευχηθώ κάτι, κάτι πολύ συγκεκριμένο κ ουσιαστικό. Όμως δεν πρόλαβα να το δω, έτσι η ευχή παραμένει στο πίσω μέρος του μυαλού μου...


*Περνά μια ώρα με εμένα να παρατηρώ όλα τα αστέρια προσεκτικά χωρίς να παίρνω τα μάτια μου από τον μαύρο ουρανό*


Θέλω να κάνω την ευχή.
Θέλω η ευχή μου να γίνει πραγματικότητα.
Θέλω να ευχηθώ να βρω έναν άνθρωπο, ένα αγόρι που να με νοιάζεται, να με αγαπάει και να είμαι ευτυχισμένη μαζί του. Ζητάω πολλά ε; Μάλλον... Αλλά ζω με την ψευδαίσθηση ότι θα τον βρω κάποια μέρα. Ότι θα έρθει πάνω στο άσπρο άλογο του και θα μοιάζει με πραγματικό πρίγκιπα.


*Άλλη μισή ώρα με τα μάτια μου να τσούζουν από την προσήλωση*


Και ξαφνικά, μου έρχεται φλασιά! Είναι μάταιο να περιμένουμε να πέσει ένα αστέρι για να  κάνουμε την ευχή μας και να ελπίζουμε ότι μια μέρα θα πραγματοποιηθεί έτσι, χωρίς καμία προετοιμασία.

Δεν χρειάζεται κανείς μας ένα αστέρι για να κάνει την ευχή του αληθινή. Πρέπει να βάζουμε στόχο τα όνειρά μας και να προετοιμαζόμαστε κάθε μέρα για να τα υποδεχτούμε στην πραγματικότητα μας. Το αστέρι μας θα είναι η καρδιά και η όρεξή μας για ζωή. Αυτό θα μας οδηγεί στο να κάνουμε την ζωή μας ένα όνειρο πραγματικό και πέρα για πέρα ζωντανό...

Μπορούμε να ΖΗΣΟΥΜΕ καλωσορίζοντας τις ευχές μας στην καθημερινότητά μας, κάνοντας την ζωή μας όπως την φανταζόμαστε, ή μπορούμε να "ζούμε" περιμένοντας κάποιο τυχαίο αστέρι του ουρανού να πέσει.......

Προτιμώ το πρώτο....

Γιατί πάντα θέλω να προχωράω και να χαίρομαι την ζωή μου.
Γιατί πάντα θέλω να θαυμάζω την ομορφιά κάθε πίνακα στο παλάτι χωρίς να μου χυθεί το λάδι από το κουτάλι..........


Εσύ τι προτιμάς...;

Μια γλυκιά καληνύχτα. Ονειρευτείτε την ζωή σας... ;)

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
Τα ειπες παρα πολυ ωραια :).

Το αγαπημενο μου να βλεπω αστερια<3...Καπου τον Αυγουστο εχει βροχη αστεριων ;)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :)
Κι εγώ λατρεύω να κοιτάζω τα αστέρια. Κάθε βράδυ κάθομαι τουλάχιστον 2 ώρες και τα παρατηρώ. Αδειάζω από σκέψεις και με ξεκουράζει αφάνταστα αυτό... :)
Ο χρήστης Fleur είπε…
^Συμφωνω απολυτα :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-