Αλλάζω (Κατάθεση ψυχής...)

Έπιασα πάτο... Έφτασα τόσο κάτω μόνο για σένα. Ήσουν και είσαι χάλια, χαμένος σε μια ερωτική απογοήτευση, αφημένος σε μια κόλαση άγριων συναισθημάτων και πίκρας. Κι όμως δεν με άφησες να σε βοηθήσω, δεν άφησες κανέναν να το κάνει. Και δεν σε κατηγορώ γι' αυτό. Αλλά να, είναι που δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν παίζω κάποιο ρόλο στην ζωή σου, ότι δεν είμαι σημαντική για σένα.... Εγωισμός βλέπεις... Πάντα ήμουν εγωίστρια. Σε ήθελα δικό μου, μόνο δικό μου. Να σε αγγίζω, να σε νιώθω δίπλα μου συνέχεια, να μου λες τι σκέφτεσαι... Να με ΑΓΑΠΑΣ..... Αλλά αυτό δεν θα γινόταν ποτέ, μου απέκλεισες αυτό το ενδεχόμενο από την πρώτη στιγμή... "Είμαστε φίλοι", μου είπες ψυχρά και μου έκοψες τα φτερά. Κι ως τώρα, ομολογώ πως αυτή η δήλωσή σου δεν με σταμάτησε. Δεν με απέτρεψε από το να σε αγαπάω ειλικρινά, πιο δυνατά από οποιαδήποτε άλλη φορά. Έκλαψα όσο δεν πάει, μόνο για σένα, μόνο για να μου δώσεις μια μικρή ευκαιρία να σε κάνω ευτυχισμένο. Θα 'θελα να σου κλέψω ένα φιλί... Αχ... Πώς δέχτηκα να σε ερωτευτώ? Να σε βάλω στην καρδιά μου τόσο εύκολα και αβίαστα? Χα... Προσπαθώ να σχηματίσω ένα ειρωνικό χαιρέκακο γελάκι... Μα πώς να μην σε ερωτευτώ? Πώς να σταματήσω να σκέφτομαι τον τρόπο που γελάς, το βλέμμα σου? Πώς να μην με ενθουσιάσει ο τρόπος που σηκώνεις το φρύδι σου όταν αμφισβητείς αυτά που λέω? Και πώς να ξεχάσω την κολόνια σου, το στυλ σου, τον σηκωμένο σου γιακά? Αυτή την μανία σου με τα ρούχα, το πάθος σου για την ιατρική και τον τρόπο που λαμπυρίζουν τα μάτια σου όταν μιλάς για κάποια εγχείρηση? Όλα αυτά αγάπησα σε σένα και ακόμα περισσότερα... Αλλά τώρα πρέπει να συνεχίσω μπροστά, να προχωρήσω. Έμεινα για πολύ καιρό πίσω. Έχασα τον εαυτό μου και πολύτιμες στιγμές από την εφηβική μου ζωή.Τώρα πρέπει να σε αφήσω, να κλείσω τις σκέψεις που σε θυμίζουν στο κουτί των αναμνήσεων και να το ανοίξω ξανά όταν θα είμαι αρκετά δυνατή ώστε να μην λυγίσω από την αγάπη και την απόρριψη... Πρέπει να ζήσω κι εγώ. Θα αγαπήσω κάποιον άλλο κάποτε. Κάποιον που θα με αγαπήσει κι εκείνος το ίδιο. Και τότε δεν θα πονάω όταν σε βλέπω, δεν θα λυγίζω όταν μου λες για την κοπέλα που θες. Θα χαίρομαι που είσαι καλά και χαρούμενος κι ας μην είχα ποτέ την ευκαιρία να προσπαθήσω εγώ γι' αυτό...
Σ' αφήνω λοιπόν γιατί με φωνάζει η ζωή κ ο έρωτας... Μου χτυπάνε την πόρτα!
Αλλάζω..
Πιο πολύ για μένα. Αλλά και για σένα. Για να μην σε ταλαιπωρώ και σε φέρνω σε δύσκολη θέση...
Αντίο...
Σ'αγαπώ...
Να προσέχεις γιατρέ μου........

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-