Καλό Μήνα =/

Καλό μήνα!
Εύχομαι όλοι σας να έχετε ένα υπέροχο 30ήμερο γεμάτο μπανάκια και βόλτες!
Για μένα πάντως δεν ξεκίνησε καλά....


...Μιλήσαμε...


Αυτό κανονικά θα έπρεπε να με κάνει τρισευτυχισμένη, όμως σ'αγαπάω πολύ για να χαίρομαι ενώ μου λες ότι είσαι χάλια... Το συζητήσαμε... Μου είπες τι σε απασχολεί. Δεν ήθελα να μου πεις τίποτα άλλο... Αυτό ήταν αρκετό για να καταρρεύσω...
Ξέρεις, είναι δύσκολο να μου λες για την κοπέλα που θες και να παριστάνω ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Όμως για χάρη σου το κάνω... Προσπαθώ να κρύψω αυτό που νιώθω για σένα... Κάνω τεράστιες προσπάθειες... Μόνο και μόνο για να μιλάμε, να είμαστε φίλοι και να μου λες τι σκέφτεσαι...

Αλλά δεν το αντέχω όταν γίνεσαι έτσι, όταν δεν έχεις όρεξη να μιλήσεις και κλείνεσαι στον εαυτό σου...
Άνοιξε την καρδιά σου σε μένα... Μπορώ να την ακούσω ρε γαμώτο...

Προσποιήσου ότι χαμογελάς... Έστω για μία στιγμή... Για να νιώσω κι εγώ καλά... Και μετά ας χαθείς...

Να έχεις έναν υπέροχο μήνα....
Σ'αγαπώ........

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-