Random :)

Ότι χρειάζομαι είναι...
 Ένα καλημέρα κ ένα καληνύχτα κάθε μέρα για να σε νιώθω δίπλα μου
    Ένα "τι κάνεις;" όταν με σκέφτεσαι
       Μια αγκαλιά όταν δεν είμαι καλά αλλά προσποιούμαι ότι είμαι
          Θέλω να είμαι εδώ για σένα και να είσαι εδώ για μένα


Θέλω να με σκέφτεσαι
       Θέλω να περνάω τις μέρες μου μαζί σου χωρίς να με νοιάζει τίποτα άλλο


Και θέλω να θέλεις κ εσύ το ίδιο

Μ' αρέσει όταν ζηλεύεις
   Όταν θυμώνεις
       Κι όταν προσπαθείς να αποδείξεις ότι έχεις δίκιο


Σ' αγαπάω για αυτό που είσαι, ότι κι αν είναι αυτό.
Και θέλω να μου λες "σ' αγαπάω", όχι "σ'αγαπώ", δεν μου φτάνει.


Σε χρειάζομαι εδώ
      μαζί μου
Για να μου λες τα προβλήματα σου
Και να σου λέω τα δικά μου

Για να σε νιώθω πάντα μαζί μου

                          Δεν μου αρκεί να σε σκέφτομαι

Έγινα κατανοητή; :)



Σχόλια

Ο χρήστης Πριγκιπέσσα είπε…
πόσο μα πόσο αληθινό?! ;)
Ο χρήστης Emmanuelle είπε…
Σ' αγαπάω.... όχι σ' αγαπώ. Έχεις δίκιο....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-