Αλλαγή εμφάνισης...ξανά

Όπως όλοι διαπιστώσατε, άλλαξα πάλι την εμφάνιση του μπλογκ, για 302η φορά! 
Δεν ξέρω, τον τελευταίο καιρό έχω διάθεση για πολλές αλλαγές. Θέλω να γυρίσω τον χρόνο πίσω σε πράγματα που έκανα και να πω όχι, σε πράγματα που δεν έκανα γιατί φοβήθηκα και να τα δεχτώ με όλη μου την ψυχή. 
Γιατί τελικά ίσως να μην μου ξαναδωθεί η ευκαιρία να τα κάνω. 
Ίσως σπατάλησα τόσες ευκαιρίες για να μείνω μέσα στους κανόνες. 
Ίσως απογοήτευσα ανθρώπους που αγαπάω για να ικανοποιήσω άλλους που ούτε καν νοιάζομαι γι' αυτούς.
Γιατί μπορεί να σ' αγαπάω όσο τίποτα άλλο αλλά δεν θα στο πω ποτέ. Φοβάμαι άλλωστε.
Φοβάμαι ότι θα το εκμεταλλευτείς και θα με αφήσεις. Μόνη μου. Ξανά. 
Ναι, είμαι κότα. :) Αλλά δεν θα στο πω...

Μιλούσα για αλλαγές και πάλι κατέληξα να μιλάω για σένα. Είδες τι έχεις κάνει; Δρομολογείς την σκέψη μου σε μονοπάτια που οδηγούν μόνο στον δικό σου κόσμο, στα δικά σου χέρια, στα δικά σου μάτια.

Αλλαγές...
Πάσης φύσεως. Από αλλαγές στην εμφάνιση μέχρι αλλαγές στην συμπεριφορά και στον τρόπο σκέψης. Απαραίτητες αλλαγές. Κύμα ανανέωσης. Αίσθηση αισιοδοξίας. Μέχρι να πέσεις ξανά στο σκοτάδι. See you there...;)


p.s. Μην προσπαθείς φίλε αναγνώστη να βγάλεις νόημα από τις αναρτήσεις μου! :)
p.s.2 Μόλις θυμήθηκα την ταινία "p.s.I love you" <3


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-