Είχα σκοπό σήμερα να κάνω μια anti-valentine's ανάρτηση αλλά με κάλυψε πλήρως η AmeLie με το πραγματικά υπέροχο ποστ της. ( πατήστε εδώ για να το διαβάσετε! ) Αλλά επειδή δεν έχω κάτι παραπάνω να προσθέσω, θα προχωρήσω στο επόμενο θεματάκι που έχει δημιουργηθεί το τελευταίο τετράμηνο, χωρίς να ξέρω τον λόγο ( μπορώ να τον υποψιαστώ όμως ).

Πάει πακετάκι με την μετακόμιση και τους λόγους για τους οποίους μετακομίζουμε. Ναι, όλα μαζί. Δεν αρνήθηκα ποτέ ότι άλλαξα, ότι δεν είμαι όπως παλιά. Θα ήταν τεράστιο ψέμα αν το έκανα, δεδομένης της κατάστασης. Φυσικά όλοι αλλάζουμε, εξελισσόμαστε, γινόμαστε χειρότεροι, βελτιώνουμε την συμπεριφορά μας, γινόμαστε jerks και bitches. Και όλα αυτά για να επιβιώσουμε και να αντιμετωπίζουμε τις κακοτοπιές.

Θα ήμουν το λιγότερο εγωίστρια και σκύλα αν καθόμουν να αναλύσω με λεπτομέρεια το τι συνέβη και να ξεσπάσω σαν υστερικό πάλι εδώ. Γενικότητες λοιπόν για να μην στεναχωρήσουμε κανέναν.

Άλλαξα που λες. Και άλλαξα δυστυχώς προς το χειρότερο. Σε αρκετά θέματα. Όπως λέει και μια ψυχή, "αυτά έχει η ζωή". Μωρέ όχι, δεν έχει μόνο αυτά. Έχει και πολλά άλλα, όπως αγάπη και φιλία και δυνατά συναισθήματα και παρεάκι, αλλά μάλλον τα έχουμε ξεχάσει αυτά, δεν νομίζεις;

Πόσες εντάσεις περάσαμε το τελευταίο τετράμηνο (μην σου πω και παραπάνω) ; Και πόσες άλλες φορές είπαμε συγνώμη και γίναμε όπως πριν; Τουλάχιστον για μένα έτσι ήταν. Τα διέγραφα όλα και ξανά απ' την αρχή να χτίσω μια υγιή σχέση. Ή καλύτερα να την διατηρήσω έτσι όπως ξεκίνησε. Γιατί είναι πολλά 7 χρόνια. Είναι πολλά και σημαντικά και δεν πιστεύω ότι σπαταλήσαμε κάτι άδικα.

Έχεις χάσει την πίστη σου σ' αυτό που είχαμε και αυτό είναι που με πληγώνει περισσότερο. Παλιότερα δεν θα τα παρατούσες τόσο εύκολα. Δεν θα έβαζες τέλος έτσι απλά. Μπορεί να έχει γίνει κουραστικό όλο αυτό, το καταλαβαίνω, κι εγώ κουράστηκα. Και κουράστηκα και νευρίασα και απογοητεύτηκα και πλάνταξα στο κλάμα. Ναι, "έτσι είναι αυτά". Αν είχα την δυνατότητα να σου μιλήσω και να σου πω κάτι, έστω κάτι τελευταίο, θα σου έλεγα "σταμάτα να παραιτείσαι και πάλεψε για αυτά που θες να κρατήσεις στην ζωή σου." Εκτός αν δεν συμπεριλαμβάνομαι πλέον σ' αυτά που αξίζουν να υπάρχουν για σένα. Τότε αλλάζει το πράγμα και εγώ απλά κάθομαι και μονολογώ άδικα.

Δεν απαιτώ τίποτα με αυτή την δημοσίευση. Απλά θέλω να σου πω εμμέσως όσα δεν θα μπορέσω να σου πω κατά πρόσωπο. 
Γιατί εγώ δεν σταμάτησα να πιστεύω σε μας
Και ξέρω ότι έχεις προβλήματα, δεν ζω στον κόσμο μου
Και σε νοιάζομαι ακόμα, έστω κι αν έχω θυμώσει μαζί σου. 
Και ΑΝ ποτέ τα ξαναβρούμε, θα σβήσω ότι συνέβη τον τελευταίο καιρό και θα αρχίσω πάλι από κει που το αφήσαμε.
Γιατί ότι και να γίνει, θα ξέρεις πάντα ότι είμαι εδώ έστω κι αν τώρα πιστεύεις ότι σε έχω παραμελήσει.


Και κάτι τελευταίο. Ακόμα ισχύει αυτή εδώ η ανάρτηση.

Μην προσπαθήσεις να αλλάξεις κάτι. Γιατί στην ουσία, αν δεν σου βγαίνει, δεν πετυχαίνουμε κάτι αν τα ξαναβρούμε.


Κι έτσι για να κλείσω το σημερινό ποστ, πάρτε ένα τραγουδάκι "σχετικό" με την ημέρα από το αγαπημένο μου συγκρότημα.




"Valentine's Day"


My insides all turned to ash, so slow
And blew away as I collapsed, so cold
A black wind took them away, from sight
And held the darkness over day, that night



And the clouds above move closer
Looking so dissatisfied
But the heartless wind kept blowing, blowing
I used to be my own protection, but not now
Cause my path had lost direction, somehow
A black wind took you away, from sight
And held the darkness over day, that night



And the clouds above move closer
Looking so dissatisfied
And the ground below grew colder
As they put you down inside
But the heartless wind kept blowing, blowing



So now you're gone, and I was wrong
I never knew what it was like, to be alone



On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
(I used to be my own protection, but not now)
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
(Cause my mind has lost direction, somehow)
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
(I used to be my own protection, but not now)
On a Valentine's Day, on a Valentine's Day
(Cause my mind has lost direction, somehow)

Σχόλια

Ο χρήστης K. είπε…
Σε ευχαριστώ πολύ που τίμησες το post μου! Nice post too! xxx
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! :) σε διαβάζω συχνά!
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
καλησπέρα καλή μου sugar plum fairy :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-