Αγάπα με...

Σπασμένα όνειρα σε χίλια κομμάτια
Πες μου γιατί μου το κάνεις αυτό?
Αυτό που ήθελα ήταν μόνο να σε νιώθω για λίγο δικό μου
Ήμουν τόσο εγωίστρια κι εσύ τόσο μα τόσο υποκριτής
Με κορόιδεψες, έπαιξες μαζί μου
Με παγίδεψες στον κόσμο σου
Μόνο και μόνο για ικανοποιήσεις το εγώ σου
Αυτή την ατέλειωτη δίψα για αναγνώριση
Αυτή την ανυπακοή σου στον χρόνο

Δεν μπορείς να δεκτείς ότι μεγάλωσες
Δεν θες
Θες να μείνεις για πάντα παιδί
Ένα κακό, ανώριμο και εγωιστικό πλάσμα
Που ζητά απέγνωσμένα για λίγη προσοχή
Δεν σε ενδιαφέρει από ποιον
Θες κάποιος -οποιοσδήποτε- να ασχολείται μαζί σου
Δεν σου έφτασε τόσο ενδιαφέρον;
Γιατί με πληγώνεις πάλι;
Σ' αγαπώ
Δεν το καταλαβαίνεις;

Αγαπάω αυτό το χαμόγελό σου,
το ύφος που παίρνεις όταν έχεις δίκιο,
ακόμα κι όταν έχεις άδικο
Αγαπάω τις κακίες σου,
το παλιόπαιδο που κρύβεις μέσα σου
Αγάπα με...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστω....<3 ξερεις γιατι... το λετρεψα,με το που το διαβασα δακρυσα... Κ περιγραφει τελεια την κατασταση... :( ειναι τελειο..
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Μόνο για σένα...Επειδή δεν χρειάζεται να μου πεις πώς νιώθεις...Το καταλαβαίνω...;) <3
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το ξερω...:( αλλα τεσπα... :P ειναι τελειο!! <3
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
:) με εμπνέεις, γι' αυτό...;) <3
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ωραια... βγαινει κ κατι καλο απο αυτην την ιστορια!!! :)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
πάντα βγαίνει κάτι καλό! ;) αυτό να το θυμάσαι...απλά μπορεί να αργήσει να φανεί....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ας ελπισουμε!! :)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
έτσι είναι :) ;)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-