Κι όλο μ'αφήνεις να σ'αφήσω....αλλά δεν σ'αφήνω....

Χειμώνας και κρυώνω
Είμαι τόσο μόνη χωρίς εσένα
Προσπαθώ να σε νιώσω λίγο κοντά μου
Αλλα εσύ πουθενά
Κρύβεσαι πάλι πίσω από φτηνές δικαιολογίες

Ποτέ δεν προσπάθησες να ζεστάνεις την καρδιά μου
Να ακούσεις πώς χτυπά η καρδιά μου για σένα
Όχι ότι δεν μπορούσες
Απλά δεν ήθελες
Και όλα αυτά τα συναισθήματα που νιώθω
Θα μείνουν στοιχειωμένα
Γιατί με άφησες χωρίς ούτε ένα αντίο
Γιατί τώρα σ'αγγαλιάζει κάποια άλλη
Και σου λέει όσα δεν μπόρεσα να σου πω εγώ

Προσπαθώ, ξέρεις, να προχωρήσω
Μα με κρατάς με τα δεσμά σου
Πονάω
Κι όμως δεν φεύγω
Γιατί έμαθα να σ'αγαπώ
Έστω και χωρίς ανταπόκριση
Έστω κι αν ποτέ δεν νιώσεις όπως εγώ

Έμαθα να σ'αγαπώ χωρίς αντάλλαγμα
Χωρίς να απαιτώ ούτε τα αυτονόητα
Κι αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος μου

Για χιλιοστή φορά, αντίο...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
<3 <3 δεν έχω να πω τίποτα άλλο....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-