Η πολυλογού της ημέρας xD

Ανάμεικτα συναισθήματα σήμερα. Χαρά, ευτυχία, ανακούφιση, έρωτας. Αλλά και θλίψη, θυμός, αγανάκτηση, μια θιγμένη προσωπικότητα, η δική μου. Αλλά ας τα πάρω ένα ένα.

Ακολουθεί το πρώτο κομμάτι της σημερινής ανάρτησης, το "κόκκινο" κομμάτι...=)

Ήρθες στην ζωή μου τόσο ξαφνικά, με έκανες να νιώσω σημαντική, ότι αξίζω. Μου ζήτησες μια ευκαιρία και στην έδωσα. Γιατί μου αρέσεις. Και το αξίζεις. Ξέρω ότι μπορώ να σου δώσω όσα χρειάζεσαι, είμαι έτοιμη να σε κάνω ευτυχισμένο. Τώρα, ξέρω ότι θα δεις την δημοσίευση και θα χαμογελάς...=) Ναι,ναι,είπαμε,είσαι το ναρκωτικό μου. <3 Κι αν είναι στο χέρι μου θα σε κρατήσω όσο με θες κι εσύ κι ακόμα περισσότερο. :* Είναι ακόμα πολύ νωρίς αλλά διαισθάνομαι ότι αυτή η σχέση έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις. Περνάμε καλά μαζί, έτσι δεν είναι babe;; ;);) Και στο υπόσχομαι, δεν θα είμαι τόσο σφιγμένη γενικά...u know what I mean...;);) 
Σ' ευχαριστώ για όλα αγάπη μου...
*Πφφ...το αγάπη μου ακούγεται λίγο κοινότυπο ε;; xD

Και τώρα το δεύτερο κομμάτι. -.- Παρακαλούνται όσοι αναγνώστες φοβούνται τα αίματα και τις εντάσεις να αποχωρήσουν αυτή την στιγμή.

...

...

Ωραία. Οι γενναίοι της παρέας μας, πάρτε την προστατευτική ασπίδα ασφαλείας που βρίσκεται κάτω από το πληκτρολόγιο σας.

...

...

Ξεκινάμε. Δέστε την ζώνη σας.

-.-

Πόσο χαμηλά μπορείς να πέσεις κοπέλα μου; Καθόλου αξιοπρέπεια; Έναν φίλο κολλητό έχουμε κι εμείς και τον κάνεις σκατά για το τίποτα; Και τι είναι αυτό που πέταξες περί φιλίας; Να σου θυμίσω ότι εσύ ήσουν αυτή που μας κατέστρεψες δυο φορές την παρέα ή το θυμάσαι; Μας έκανες σκατά και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Λίγο τσίπα δεν θα έβλαπτε ξέρεις. Έχεις σχέση και κυνηγάς ακόμα έναν άνθρωπο που ένιωσε πραγματικά για σένα; Και δεν φτάνει αυτό, θες και να τρέχει από πίσω σου. Άντε πήγαινε στο καημένο το παιδί που έκανε το λάθος να μπλέξει μαζί σου κοριτσάκι μου και άσε τον αδελφό μας ήσυχο επιτέλους. Γιατί εσύ ειδικά είσαι ανίκανη να μιλήσεις για πραγματική φιλία. Εμείς νοιαζόμαστε ρε για τον γιατρό μας και θέλουμε να τον βλέπουμε καλά και ευτυχισμένο.



Δεν γράφω άλλα γιατί συγχύστηκα πάλι. Μπορεί να ξυπνήσω με καλύτερη διάθεση αύριο. Θα δω. -.-


Από μια τρελή, ερωτευμένη μπλόγκερ, να έχετε μια ωραία νύχτα! =) (Σαν χαιρετισμός στις ειδήσεις ακούστηκε αυτό :Ρ:Ρ ) 

Σχόλια

Ο χρήστης Νερένια είπε…
Μην τα γράφεις μόνο...πες τα κιολας!


Φιλια πολλά!
Ο χρήστης Fleur είπε…
Ωραιο το πρωτο κομματι.Χαιρομαι για εσενα :D.

οο...ξεσπασμα ε? :|
Ηρεμησε.:)
Ο χρήστης the writer είπε…
Δείξε της τι αξίζεις της τσούλας! :p

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-