:/

Ανοίγω τα μάτια μου. Ταβάνι. Κόκκινοι τοίχοι. Κόκκινη καρδιά. Σηκώνομαι. Πονάω. Πιάστηκα; Μπα. Δεν πονάει το κορμί μου. Περπατάω. Ανοίγω την πόρτα. Φως. Κλείνω τα μάτια. Πφφφ... Ακόμη να το συνηθίσω. Δακρύζω. Πού είσαι να σκουπίσεις τα δάκρυά μου; Μου λείπεις. Κοιτάω το ρολόι. 12.30. Πανικός. Δεν προλαβαίνω. Ξεχάστηκα. Γυρίζω νωχελικά στο δωμάτιο. Ντουλάπα. Ρούχα. Παπούτσια. 12.50. Πώς περνάει έτσι η ώρα; Ξανά πανικός. Μου λείπεις. Χτενίζω τα μαλλιά μου. Βάζω λιποζάν. Κεράσι. Μμμ... Το αγαπημένο μου. =) Πάω να φύγω. Που πάω χωρίς κινητό; Μου έχεις πάρει το μυαλό. Έρωτας. Μου λείπεις. Κινητό. Κλείνω την πόρτα. Γεια σου μαμά, φεύγω. Επόμενο στενό. Τρέχω. Κεντρικός δρόμος. Πού είναι τα ταξί όταν τα χρειάζεσαι. 13.10. Δεν θα προλάβω. Κουνάω νευρικά τα χέρια μου. Συνήθεια. Ταξί. Φανάρι. Πάτα γκάζι άνθρωπε μου. Ανυπομονησία. Καρδιά. Χτυπάει δυνατά. Γρήγορα. Κι άλλο φανάρι. Θεέ μου. Δεν θα φτάσω ποτέ. Γκάζι λέμεεεεε. Θυμός. Βρισιές στον οδηγό. Επιτέλους. Σχολείο. Παιδιά. Άγνωστα και ασήμαντα πρόσωπα. Μάσκες. Ψάχνω τον άνθρωπό μου. Τον είδατε; Σκαλιά. Γνώριμες απόμακρες αίθουσες. Πού είσαι; Μου λείπεις. Περπατάω. Γραφείο. Καθηγητές. Ψεύτικα χαμόγελα. Ανούσιες συζητήσεις. Μου λείπεις. Πόσες φορές θα το πω;... Αναμονή. Το κινητό μου δονείται. Ευγενική αποχώρηση. Βγαίνω έξω. Το κινητό σιωπά. Μόλις με πήρες τηλέφωνο. Πραγματικό χαμόγελο. Ανακούφιση. Φεύγω. Δεν με νοιάζει τίποτα. Έρχομαι να καλύψω το κενό μου. Σε παίρνω τηλέφωνο. Τρελό καρδιοχτύπι. Περπατάω γρήγορα. Θέλω να σε δω. Σκαλιά. Τα κατεβαίνω. Κι άλλα πρόσωπα. Δεν βλέπω το δικό σου. Δεν νοιάζομαι για κανέναν άλλο. Επιτέλους. Χαρά. Πεταλούδες. Χαμόγελο. Ναι,ναι, αληθινό. Δεν προσποιούμαι ότι είμαι καλά. Νιώθω καλά. Νιώθω υπέροχα. =) Γειααααα. Φιλάκι. Θέλω κι άλλο. Δεν στο λέω όμως. :$ Στο έχω πει ότι μοιάζεις με αρκουδάκι;;; :P Είσαι τόσο γλυκός. Είσαι το αρκουδάκι μου. Γέλια. Μιλάμε. Ασυναίσθητα έχω πάρει το πιο ηλίθιο ύφος. Ερωτευμένη βλέπεις. <3 Είμαι μαζί σου. Είμαι μαζί σου. Είμαι μαζί σου. Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία. Δεν με νοιάζει τι κάνουμε. Μου φτάνει που είσαι δίπλα μου. Στο είπα κ χτες. Μην φύγεις ποτέ. Δεν θέλω να φύγεις. Είμαι μαζί σου. Είμαι μαζί σου. Η ώρα πέρασε. =( Πρέπει να φύγεις. Διάβασμα. -.- Κατανόηση. Μπορεί να σε δω αύριο πάλι. Φεύγουμε. Περπατάμε. Ο χρόνος τελειώνει. Τελευταίο φιλί. Φεύγεις. Περπατάω. Μόνη πλέον. Χαμογελάω. Μέχρι να περάσει η επήρεια της αύρας σου. Χαμογελάω και περπατάω χαρούμενα. Σχεδόν χοροπηδώ. Ευφορία. Σπίτι ξανά. Κλείνω την πόρτα. Κλείνομαι στον εαυτό μου. Πετάω τα κλειδιά στο γραφείο και το σώμα μου στο κρεβάτι. Αναστενάζω. Ήταν ωραία. Γλυκιά ανάμνηση. Μοναξιά. Απόγνωση. Σου στέλνω μήνυμα. Όχι, δεν θα σου πω ότι μου λείπεις ήδη. Θα σ' αφήσω να διαβάσεις. Κλείνω τα μάτια. Η ίδια μαύρη εικόνα. Μια μέρα σαν όλες τις υπόλοιπες από δω και πέρα. Αδράνεια. Η καρδιά μου ήρεμη πια. Δεν είσαι κοντά μου για να την αναστατώσεις. Θα σε σκέφτομαι συνέχεια για να βγάλω την ημέρα. Για να πω πως έχει νόημα η ύπαρξη μου. Υπερβολές; Ίσως. Αλλά μου λείπεις.

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
αχ...μια ερωτευμενη.:)
Ο χρήστης "λύκος της στέπας" είπε…
υπεεεεεεεροχο συναισθημα ο ερωτας.. :]

εξαιρετικη αποτυπωση!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-