Μια άσκοπη δημοσίευση :D

Ερωτική συμβατότητα Ζυγού - Δίδυμου 

Όταν ο Δίδυμος συναντηθεί με τον Ζυγό, νιώθει ότι βρίσκεται μπροστά στον σύντροφο που περίμενε πάντα. Ζώδια του αέρα και τα δύο, μπορούν να συζητούν και να κάνουν σεξ όλη τη νύχτα. Ο Δίδυμος θα λατρέψει την ομορφιά και τη φυσική χάρη του Ζυγού, αναγνωρίζοντας σε αυτόν έναν ισότιμο σύντροφο με τον οποίο μπορεί να έχει μια μακροχρόνια σχέση. Ο Ζυγός λατρεύει τη συζήτηση, τις εξόδους και το σεξ με τον Δίδυμο. Πρόκειται για έναν πολλά υποσχόμενο συνδυασμό που αγαπά τις βόλτες, τις εκδρομές και τα ταξίδια. Ο Δίδυμος θα πρέπει να εκφράσει όλο τον ρομαντισμό του για να κρατήσει τον αισθησιακό Ζυγό. Ο Ζυγός απλά θα πρέπει να διατηρήσει τη χάρη και την ομορφιά του. Όσον αφορά το πώς προβλέπεται να πάει αυτή η σχέση, αυτό θα το δείξει μόνο ο χρόνος! Εάν πάντως το ζευγάρι αυτό βρει το δρόμο του, θα νιώσει ευτυχισμένο και ικανοποιημένο σε όλους τους τομείς.

^^^

Ζητείται πιστός Δίδυμος που να πέσει ξερός όταν με πρωτοδεί.
Τιμή συζητήσιμη.
Δεν δεχόμαστε μεταχειρισμένα ή τραυματισμένα αντικείμενα. :Ρ

* Η υποβολή των αιτήσεων ξεκινά στις 25 Σεπτεμβρίου ( στα γενέθλια μου :Ρ ) και θα διαρκέσει μέχρι την στιγμή που θα βρεθεί ένα αρσενικό που να πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις και να είναι πρόθυμο να μου κάνει όλα τα χατίρια =)))) Μέχρι τότε, καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες :Ρ xD





(Ναι,ναι...Είναι μόνιμη η εγκεφαλική βλάβη!!! Είναι από τοτε που με ρίξανε καταλάθος από το μπαλκόνι του ισογείου οι 7 μικροί νάνοι και η κακιά βασίλισσα 8) )

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
χαχχα...ωραια αναρτηση!

Δεν μου αρεσουν πολυ οι δυδιμοι :P

25 εχει και μια φιλη μου γενελθια.:P
Χρονια πολλα απο τωρα αμα δεν κανεις καμια αλλη προσφατη αναρτηση ^_^
24 εχω και εγω γιορτουλα:P
Ο χρήστης Dream Girl είπε…
Χαχαχαχαχαχα... Να 'σαι καλά, με έκανες και γέλασα! Χαχαχαχα

Αγαπάμε δίδυμους! Κι εγώ ζυγός είμαι! =D
Απλά για να ξέρεις, απ' όσα λέει μία Ονειροπαγίδα, το καρμικό ταίρι του Ζυγού είναι ο Ταύρος. :Ρ

Αλλά συνεχίζουμε να αγαπάμε διδυμάκια. <3
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τον βρηκες τον διδυμο!!! και τι διδυμο?? το καλυτερο παιδι!!! να μου τον προσεχεις!!
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
ναι,ναι!!!!! <3 θα στον προσέχω =)
guys, δυστυχώς για σας ( :Ρ ) βρήκα τον έρωτα και guess what, είναι δίδυμος! ;)
μικρούλη μου, αν δεις το σχολιάκι να ξέρεις ότι μου άλλαξες την ζωή =) σ'ευχαριστώ που μπήκες τόσο ξαφνικά και υπέροχα...<3
Ο χρήστης Alice in fucked-up land είπε…
Θα σου δώσω μια συμβουλή σαν γηραιότερη(νομίζω δηλαδή).. Σαν Ζυγίνα που μπλέκει μονίμως με Διδύμους (#^#$%^!!!)

Την ισορροπία που τόσο πολύ αναζητάμε εμείς οι Ζυγίνες?
Ε μη περιμένεις από ενα Δίδυμο να στη χαρίσει, ούτε να στη διατηρήσει. Θα χάσεις τα μπαλάκια σου ουκ ολίγες φορές και θα αναρωτιέσαι τι σκατά συνέβη κι εσύ δεν κατάλαβες τίποτα. Μην ανησυχείς, η εμπειρία μου με 3 από δαύτους μου λεει οτι είναι τρομαχτική φάρα. :p
No offence sτους φίλους Διδύμους που διαβάζουν, αλλά βρε πουλάκια μου γιατί τόση σχιζοφρένεια κι εσείς?
χαχα

-Φιλικά

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-