Ένοχες Συνειδήσεις

Κάλπικη ελευθερία
Γιατί χαίρεσαι γι' αυτήν;
Ποτέ δεν θα ξεφύγεις
Θα είσαι παντοτινά δεμένος
Δεμένος μαζί μου
Θα είσαι η γλυκιά τιμωρία μου
Θα είμαι ο εθισμός σου στο τσιγάρο
Σε τρομάζει η ιδέα;
Όχι, μην φοβάσαι.
Δεν θα σου κάνω κακό
Απλά άσε με να περάσω την νύχτα μαζί σου
Μια νύχτα μόνο χρειάζεται
Για να σε πείσω ότι θα μείνουμε για πάντα μαζί
Είναι γραμμένο άλλωστε
Μου ανήκεις
Και δεν θα σε αφήσω να φύγεις
Θα σε ακολουθώ για πάντα.
"Ή κανείς ή κι οι δυο μαζί" - Θυμάσαι;
Μην ανάβεις τσιγάρο
Μη - στο λέω για το καλό σου
Δεν μ' ακούς.
Πρώτη ρουφηξιά
Ο καπνός γεμίζει τα πνευμόνια σου
Τύψεις και αναμνήσεις
Και είμαι εγώ που καίγομαι σαν το τσιγάρο
Είμαι εγώ που γεμίζω το εγώ σου
Είμαι εγώ ο καπνός που βγαίνει από το σώμα σου.
Στο είπα. Δεν μπορείς να ξεφύγεις.
Κάλπικη ελευθερία.
Ένας Θεός ξέρει γιατί χαίρεσαι γι' αυτήν.

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
Υπέροχη ανάρτηση.:)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Ευχαριστώ γλυκιά μου! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλώς σε βρήκα. Καλή συνέχεια να έχουμε.

φιλιά γλυκού απογεύματος.
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Καλώς ήρθες! Ευχαριστώ! Μια δροσερή καληνύχτα :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-