:D

Ναι, είπα ότι θα γράψω την τελευταία ανάρτηση του χρόνου παραμονή πρωτοχρονιάς αλλά απ' ότι φαίνεται δεν έγραψα τίποτα! Δεν πρόλαβα! :Ρ Έτρεχα για ψώνια της τελευταίας στιγμής πάλι!

Καλή χρονιά λοιπόν, ευτυχισμένο το νέο έτος και μπλα μπλα μπλα.... Μην τα ξαναλέμε!

Το σημερινό ποστ θα είναι σχετικά μικρό, γιατί δεν προλαβαίνω λόγω διαβάσματος να γράψω πολλά. (Η εξεταστική γελάει από τώρα με τις βλακείες που θα γράψω! 0.0)

Λοιπόν, δεν έχω και πολλά να πω. Ακόμα, δεν έχουμε τελειώσει το καινούργιο σπίτι, έχουμε δουλειές με φούντες! :/ Ελπίζω να τελειώσει σύντομα!

Ο χρόνος μπήκε σχετικά καλά :) μακάρι να συνεχιστεί έτσι! <3

.....

Μόλις τώρα, συνειδητοποίησα ότι δεν έχω έμπνευση. Και βαρέθηκα να γράφω το μακρύ μου και το κοντό μου σε ένα κακόμοιρο μπλογκ... Θα γίνει πιο καλλιτεχνικό, το υπόσχομαι! :D

Μέχρι τότε, (μέχρι να μου έρθει η έμπνευση ντε!) σας φιλώ γλυκά! :)
Καλά να περνάτε ^.^

Σχόλια

Ο χρήστης La Romantique είπε…
Kαλή χρονιά. :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-