People always leave....

Φεύγω
Δεν ξέρω αν θα έρθω ξανά
Μην με περιμένεις απόψε
Δεν θα δειπνήσουμε μαζί
Πάει καιρός που δεν μ' αγαπάς πια
Φεύγω

Μην με αναζητήσεις
Είμαι σίγουρη ότι ούτε καν θα προσπαθήσεις
Σε ξέρω
Σε έμαθα πλέον
Δεν μπορείς να με κοροϊδέψεις
Η μάσκα σου δεν με ξεγελά
Ούτε με τρομάζει όπως πάντα ήθελες

Κάποτε είχα διαβάσει κάτι
Πρέπει να κόψεις ό,τι δεν σε αφήνει να πετάξεις
Κι εσύ πάντα με κρατούσες στο χρυσό κλουβί σου
Έρμαιο της ζήλιας και του μίσους σου
Όχι πια 
Φεύγω

Όλες οι αναμνήσεις
Όλες οι στιγμές που είχαμε μαζί
Ξεθωριάζουν με μιας
Καθώς μαζεύω τα πράγματά μου
Καθώς ψάχνω την ψυχή μου για να φύγω

Τα δάκρυα στέρεψαν
Δεν έχω άλλη υπομονή για να σε δικαιολογήσω
Δεν θέλω
Πρέπει να φύγω
Πρέπει να σε αφήσω
Κουράστηκα την μιζέρια σου

Σταμάτα να μου κρατάς το χέρι
Η απόφασή μου είναι οριστική
Το τέλος ήρθε
Θα μείνεις μόνος με την μοναξιά σου
Έτσι όπως διάλεξες

Όχι, δεν θέλω κρασί
Σου είπα ότι θα φύγω

Οοο...σταμάτα να κλαις
Αυτά τα κροκοδιλένια δάκρυα με κουράζουν
Έτσι έλεγες πάντα
Έτρεχα στην αγκαλιά σου
για να με παρηγορήσεις
για να μου κάνεις τα χατίρια
για να μου δώσεις αγάπη
Κι εσύ με απέρριπτες
Ήρθε η ώρα να σε απορρίψω κι εγώ λοιπόν
Φεύγω

Ναι, δεν σ'αγαπάω πια



Το ξέρω ότι κάνει κρύο
Δεν νομίζω ότι σε νοιάζει στ' αλήθεια
αν κρυώσω
Απλά δεν αντέχεις τον μόνο εαυτό σου
Θες να μείνω για να γεράσουμε μαζί
Φεύγω

Δεν σε χρειάζομαι
Ποτέ δεν μου στάθηκες
Φεύγω

Παλιά σ' αγαπούσα
Υπέμενα
Νόμιζα πως μ' αγαπούσες κι εσύ
Αλλά με πρόδωσες πολλές φορές
Φεύγω

Η ζωή μας δεν είχε νόημα
Δεν της έδωσες νοήμα
Τα κατέστρεφες όλα
Δεν σε πλήγωσα ποτέ
Κι όμως εσύ μόνο αυτό έκανες

Πάρε τα κλειδιά
Δεν θα τα χρειαστώ
Δεν θα ξαναέρθω

Οι βαλίτσες μου είναι ήδη στο αυτοκίνητο
Ναι, τα μάζεψα όλα σχεδόν
Σου αφήνω μόνο τις τύψεις
Για να σου χυπάνε κάθε βράδυ το παράθυρο
Και να σου κατασπαράζουν τα σωθικά

Ναι, σωστά κατάλαβες
Δεν με ενδιάφερει τι κάνεις και πώς είσαι πια
Δεν σ' αγαπώ
Θα είναι σαν να μην υπήρξες ποτέ
Δεν υπήρξες ποτέ
Φεύγω

Όχι, δεν θα πω καληνύχτα
Φεύγω!
Αντίο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-