Περίεργες μέρες

Σήμερα, χθες, την προηγούμενη βδομάδα, τον τελευταίο μήνα, μπορώ να ομολογήσω ότι τα νεύρα μου είναι λίγο τεντωμένα....Καλά, όχι λίγο! Πολύ! :/ Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι ευτυχώς δεν τρελάθηκα ακόμα, γιατί έχω λόγο που είμαι έτσι. -.- Όπως όλοι μπορούν να καταλάβουν από τα προηγούμενα ποστς, περνάμε οικογενειακή κρίση, σοβαρή κ γι' αυτό μετακομίζουμε. Όχι, όχι, δεν χωρίζουν οι δικοί μου. Απλά, ας πούμε ότι υπάρχουν πολλά προβλήματα που μας αναγκάζουν να φύγουμε. Η μητέρα μου τον τελευταίο καιρό είναι πολύ στεναχωρημένη με την κατάσταση και φοβερά αγχωμένη με το πώς θα τα βγάλουμε πέρα με αυτή την αιφνιδιαστική αλλαγή. Ο πατέρας μου ανησυχεί ότι όλο αυτό θα μας επηρεάσει αρνητικά ενώ δεν πρέπει. Ναι, οκ, δεν θα έπρεπε να μας επηρεάζει, αλλά διάολε, δεν είμαστε αναίσθητες. Νιώθουμε... Ή τουλάχιστον,έτσι λέμε....

Εγώ προσωπικά, είμαι ράκος τις τελευταίες μέρες. Μου ήρθαν πολλά μαζεμένα προφανώς. Νταξ, το θέμα της μετακόμισης ήταν μεγάλο παλούκι. Αλλά μπορώ να πω ότι σχεδόν το ξεπέρασα. Ναι, χαίρομαι που φεύγουμε από δω,από την πρώτη στιγμή που το έμαθα χάρηκα, αλλά δεν παύει να με ενοχλεί ο λόγος για τον οποίο φεύγουμε...

Τα πράγματά μου είναι ακόμα στην θέση τους. Δεν έχω μαζέψει τίποτα ακόμα. Θα μπορούσα να αρχίσω να πακετάρω, για να απασχολούμαι αλλά όλο το αναβάλλω. Άλλωστε, έχω διάβασμα για την πρώτη μου εξεταστική. Ναι, καλό ανέκδοτο κι αυτό. Στην αρχή της χρονιάς πήγαινα με σχετική προθυμία στην σχολή, αν και με θεωρώ αποτυχημένη που δεν πέρασα στην σχολή που ήθελα. Παρακολουθούσα τις παραδόσεις, κρατούσα σημειώσεις κλπ. Μετά από κανένα δίμηνο, γνώρισα κάποια παιδιά και από τότε κάνουμε παρέα, συζητάμε απορίες, ανταλλάσσουμε απαντήσεις στις εργασίες που έχουμε, κάνουμε κοπάνες και πάμε να φάμε στην φιλοσοφική ή να πούμε βλακείες στο κυλικείο. Τι;;;; Κοπάνες;;;; Ακριβώς! Το αποτέλεσμα είναι να μην έχω ιδέα για το τι παραδίδουν οι καθηγητές και να έχω χάσει ένα μεγάλο κομμάτι της ύλης. Χμμ.. Όχι, δεν φταίνε οι κακές παρέες! Εγώ φταίω που δεν στρώθηκα να διαβάσω και να καλύψω τα κενά μου όταν έπρεπε και τώρα τρέχω να μαζέψω τα αμάζευτα! Ναι,ναι! Έχω να διαβάσω συνολικά 4527 σελίδες! (μαθηματικά: 359 σελ./ ανόργανη χημεία: 613 + 397 σελ.-2 βιβλία!, οργανική χημεία: 1525 σελ. σύνολο,2 τόμοι, βιολογία: 917 σελ. σύνολο,2 τόμοι, βοτανική: 716 σελ.) ΟΚ! Δεν τις είχα ξαναμετρήσει και μου φαίνονται υπερβολικά πολλές! Μήπως είναι η ιδέα μου;;;!

Και τώρα, αντί να καθήσω να διαβάσω σαν καλό παιδάκι που ήμουν πάντα, όλη μέρα την βγάζω στο φατσοβιβλίο (την μισώ αυτή την λέξη -.-) και ταΐζω αγελάδες και πρόβατα στο φαρμεραμα! Πολύ χρήσιμο!

Οοο...Τι έχω πάθει;; Δεν θέλω να διαβάσω!
Θέλω να κάθομαι όλη μέρα στο κρεβάτι, τυλιγμένη με μια κουβερτούλα or sth like that και να βλέπω χαζοαισθηματικές  ταινίες τρώγοντας ποπ κορν και κλαίγοντας όλη την ώρα!
Θέλω να λιώσω στον καναπέ κάνοντας τσιχλόφουσκες και βάφοντας τα νύχια μου φούξια και λαχανί!
Θέλω να μην κάνω απολύτως ΤΙΠΟΤΑ!







Οκ...Αυτό ήταν! Τρελάθηκα!







Πείτε αντίο στην σοβαρή Ελένη, με την καλλιτεχνική φλέβα (μην χέσω!) και την αίσθηση ρεαλισμού (παααααάντα!)




Καλωσορίστε την νέα Ελένη, με τα μπικουτί (λοοοοοολ :Ρ) και το μπολ με τα πατατάκια στο χέρι! Την άβουλη Ελένη!




Ναι, το παρατράβηξα! Έτσι, είμαι εγώ!

Και όχι φυσικά! ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ! =)

--------------------------

p.s. Ό,τι να 'ναι έγραψα πάλι. Δεν βαριέσαι! Του χρόνου, υπόσχομαι πιο σοβαρά και πνευματικού περιεχομένου posts! Εχμ, τουλάχιστον θα προσπαθήσω!

p.s.2 Δεν λέω καλή χρονιά, γιατί σκοπεύω να κάνω την τελευταία ανάρτηση αύριο, την τελευταία μέρα του χρόνου ::συγκίνηση::

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
Κριμα που δεν ειστε καλα σπιτι σου.:/ Ευχομαι οτι εχει γινει να το ξεπερασετε!:)

Ωχ...ποτε δεν καταλαβα γιατι τα βιβλια των πανεπιστημιων εχουν τοσσες πολλες σελιδες O.O

Καλη χρονια να εχεις.:)

Και καλη επιτυχια στην εξεταστικη!
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Ευχαριστώ Fleur μου :) Ελπίζω τα πράγματα να καλυτερεύσουν...
Καλή χρονιά και σε σένα!
Όσο για την εξεταστική, ευχαριστώ αν και μου φαίνεται ότι θα χρειαστώ τα θέματα για να γράψω καλά :Ρ αλλιώς δεν γράφω με τίποτα! :D

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-