Νευρική κρίση -.-

 

Αι στα διάλα πια. Γιατί δεν μπορώ να βγω; Πες μου έναν λόγο μόνο. ΕΝΑΝ. Τι φταίω εγώ; Όχι, πες μου. Γιατί να μην βγω; Πόσο θα σας πάρει δηλαδή να με πάτε μέχρι εκεί;; Έτσι έγινε κ την προηγούμενη φορά και έκανα 15 μέρες να δω τον Λευτέρη. :( Κ πες, πάει στο διάλο, φταίω κι εγώ για αυτή την γαμημένη κατάσταση. Εκείνος τι φταίει; :(:( Θέλω να τον δω! Θέλω να βγω! Θε΄λω να ξεφύγω λίγο από την σκατιένια καθημερινότητα μου που είναι γεμάτη με κ*λολεωφορεια και ηλίθιους καθηγητές κ ΕΣΕΝΑ –.-

Πες μου γιατί το κάνεις όλο αυτό; Γιατί μας γαμάς την ζωή ρε; Γιατί μας χαλάς την ψυχολογία; Γιατί μου καταστρέφεις τα παιδικά μου χρόνια κ όλα όσα περάσαμε μαζί; Ίσως δεν νοιάστηκες ποτέ πραγματικά για μας. Απλά ήθελες να υπερηφανεύεσαι και να λες ότι σε βγάζουμε ασπροπρόσωπο.

Ναι, κρύβω μέσα μου απεριόριστο θυμό και αν σε ξαναδώ θα γυρίσω απ’ την άλλη το κεφάλι μου και θα κάνω πως δεν σε ξέρω, πως δεν σε γνώρισα ποτέ. Και δεν είναι επειδή δεν μ’ αφήνουν να βγω γιατί έχουν τρεξίματα… Είναι γιατί ΕΣΥ δημιούργησες αυτά τα τρεξίματα. Εσύ κ η ψωροπερηφάνεια σου.

Ίσως είναι σκληρό αυτό που θα πω αλλά έχεις πεθάνει για μένα. Και δεν πρόκειται να μετανιώσω ποτέ αυτά τα λόγια.

Σε σιχάθηκα πια.

 

 

* Συγνώμη που έπρεπε να γνωρίσετε αυτή την πλευρά μου. Αλλά πραγματικά αυτή την στιγμή δεν μπορώ να συγκρατηθώ.

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
Πωω..πολλα νευρακια ε?:/
Ηρεμια και ολα θα πανε καλα.:)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία