Νέα αρχή

Το blog αυτό υπάρχει εδώ και 3 περίπου χρόνια, από τότε δηλαδή που ξεκίνησα το λύκειο. Και τώρα το τελείωσα. Τέλος το σχολείο. Τέλος οι κοπάνες, τα γέλια, οι πλάκες και το θάψιμο των καθηγητών. Αγαπούσα όλους τους καθηγητές μου. 'Η τουλάχιστον σχεδόν όλους...:) Ε, υπήρχαν και 2-3 που δεν συμπαθούσα. Όχι γιατί με αδικούσαν, αλλά γιατί η συμπεριφορά τους με ενοχλούσε αφάνταστα...

Anyway, δεν κατακρίνω κανέναν. Απλά θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους που με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια και με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος...

Επίσης, ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ σ' αυτούς που στάθηκαν εμπόδιο στα σχέδια μου γιατί με έκαναν να καταλάβω πόσο πολύ αξίζω σαν άτομο και πόσο δυνατή είμαι στα αλήθεια. Σ' αυτούς χρωστάω το γεγονός ότι προχώρησα ενώ ένιωθα ότι δεν αντέχω άλλο, ότι δεν τα παράτησα ποτέ και ούτε πρόκειται.

Και τώρα? Ότι ήξερα μέχρι στιγμής παύει να ισχύει, όλη μου η ζωή αναδιοργανώνεται... 'Η τουλάχιστον έτσι νομίζω....


Κάθε τέλος είναι οριστικό... Αλλά και κάθε αρχή καινούργια...
Και αυτό εδώ το post είναι η γραπτή υπόσχεσή μου πως ότι και να γίνει, ότι και να κάνω, όπως και όπου και να καταλήξω, θα προσπαθώ πάντα να στέκομαι μόνη μου στα πόδια μου και θα παλεύω για το καλύτερο.

Καλή αρχή μου λοιπόν!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-