:D

Έχω καιρό να κάνω κάποιο ουσιώδες ποστ. Θέλω να ξέρετε ότι ζω και βασιλεύω. [Καλά αυτό είναι πολύ σχετικό.] Τελοσπάντων, έχω πήξει στο διάβασμα για μία πρόοδο Ζωολογίας, συν ότι δεν έχω υπολογιστή, γιατί μένω με τους θείους μου κάθε Δευτέρα με Παρασκευή. Ναι, αφήστε το αυτό, είναι μεγάλη ιστορία. Το θέμα είναι ότι εκεί που έψαχνα να βρω κάποιο θέμα για να γράψω επιτέλους, βρήκα κάτι πολύ σημαντικό! Και τώρα ξεκινάω!


Σε σένα απευθύνομαι, εκνευριστικά ξερόλα τύπε, που σε τρώω στην εργαστηριακή μου μάπα εδώ και έναν χρόνο!

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!

Να τα εκατοστήσεις, να έχεις ότι επιθυμείς, να πάρεις πτυχίο στα 4 χρόνια, να συνεχίσεις να ξέρεις τα πάντα για τα πάντα και άλλα τέτοια!

Πάρε κι ένα μικρό δωράκι τώρα και σουτ!


Έτσι, επειδή μας τρέλανες στο μουσείο για το πόσο γλυκούλες είναι οι βίδρες. Είναι η Σούλα (άσπρη) και ο Μήτσος (προφανώς το μαύρο), ζουν στο ποτάμι, είναι πολύ βολικά αλλά τρώνε πολύ, μην σε ξεγελάει το μέγεθος τους.

[Νομίζω ότι το παρατραβάω, ε;]

Λοιπόν, αυτό που ήθελα να πω είναι Χρόνια Πολλά και να είσαι καλά να μας γεμίζεις άχρηστες και χρήσιμες πληροφορίες (κυρίως το πρώτο).


PS.1 : Δεν μπορώ να κρατηθώ, θα το πω. Ένα Χρόνια Πολλά στον υπέροχο καθηγητή μας που έχει κι αυτός γενέθλια σήμερα! 
PS.2 : Ελπίζω να μην μου κρατήσεις κακία που σε διασύρω δημοσίως, δεν μπορώ να κρατηθώ. Είναι κι αυτή η συναδελφική αλληλεγγύη που με διακατέχει, πανάθεμά την.
PS.3 : Προς τους αναγνώστες που δεν με εγκατέλειψαν : Θα επιστρέψω δριμύτερη τα Χριστούγεννα με καινούργια ποστς. Μέχρι τότε, να σας λείπω! :*


Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αναμένουμε επιστροφή! Να τους χαίρεσαι ;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαχαχαχαχαχα.. τι τρυφερη που εισαι...

χρονια πολλα στα βασανα σου...:)

θα περιμενουμε... α

ασε δνε ξαναλεω μεγαλη κουβεντα...χαχαχαχαχαχ.

θα δειξει... σε φιλωωωωωωωωω.

καλο διαβασμα..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-