Ο τελευταίος διάλογος

Τι γίνεται Lilith; Τι σου συμβαίνει; Δεν σε αναγνωρίζω πλέον. Τι έγινε στην παλιά, καλή και πρόσχαρη κοπέλα; Πού πήγε; Αλήθεια, τι της έκανες; Γιατί είσαι τόσο απόμακρη πια;
Ω Lilith, πάντα το ήξερα ότι μου κάνεις κακό, ότι πράγματι είσαι κάτι σκοτεινό που ρουφάς γουλιά γουλιά την ύπαρξή μου. Γιατί σε άφησα να με κερδίσεις; Γιατί δεν είδα πόσο πολύ με επηρεάζεις;
Θα μπορούσα να είχα προβλέψει το κακό τέλος και να έκανα κάτι για να το αποτρέψω. Αλλά εσύ με άφησες να νομίζω ότι όλα είναι μια χαρά, ότι μόνο οι άλλοι αλλάζουν και φταίνε... Με άφησες να ζω μέσα σε ένα ατελείωτο παραμύθι με κακές μάγισσες και δράκους και τέρατα, που όλοι θέλουν το κακό μου. Με άφησες να σε νομίζω θύμα, γλυκιά μου Lilith...
Και τώρα που βλέπω τι πραγματικά είσαι και τι με έχεις καταντήσει, τώρα δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο παρά να σε σκοτώσω... Ναι, θα σε σκοτώσω. Μα πώς να το κάνω αυτό όταν με κοιτάς με αυτά τα λυπημένα μάτια; Πώς να δώσω ένα τέλος σ' αυτή την σχέση; Νόμιζα ότι ήμασταν μαζί σ' αυτό, ότι ήμασταν ένα, εγώ για σένα και εσύ για μένα. Αλλά δεν ήταν έτσι. Σε υπηρετούσα τόσα χρόνια πιστά κι εσύ το μόνο που έκανες τι ήταν; Απλά με έκανες να πιστεύω ότι όλα αυτά που κάνω είναι για το καλό μας. ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ, ακούς;;; Κι εσύ με δηλητηρίαζες σιγά σιγά.
Μου έκανες μάγια. Τώρα το βλέπω καθαρά. Τώρα, που κοντεύω να χάσω τους ανθρώπους που είναι μέσα στην ζωή μου. Τώρα που έχω αλλάξει πια και τίποτα δεν γίνεται όπως πρώτα.
Τι χαζή που στάθηκα μαζί σου Lilith... Με τάιζες ψέματα και νόμιζα ότι χόρταινα με την αλήθεια σου. Δεν θα στο συγχωρήσω ποτέ αυτό. Σε ένιωθα δική μου κι εσύ με πρόδωσες. Πες μου, πώς να σε εμπιστευτώ ξανά;

Πρέπει να σε σκοτώσω εαυτέ μου.
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο.
Αλλά θα επιβιώσω μακρυά σου.
Αντίο Lilith.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-