Μια γρήγορη αναρτησούλα

πριν πέσω για ύπνο!
1) Τις τελευταίες μέρες δεν έχω καθόλου μα καθόλου χρόνο. Δεν προλαβαίνω με τίποτα. Σήμερα έγραψα τεστάκι στην Βοτανική ( :@ ανάθεμά σε Κατσαρέ! -.-) κ ενώ είχα μια ολόκληρη κενή βδομάδα για να διαβάσω τέλεια κ να σκίσω, εγώ ως γνωστή τεμπέλα το κωλοβαρούσα. Χμ... Κ αύριο γράφω τεστ στην Οργανική Χημεία. -.- Σκέψου πόσο θα γράψω πάλι...

2) Άλλο θέμα, πόσο δύσκολο είναι να το βουλώσεις ρε ηλίθιε?? Σταμάτα να λες βλακείες από την στιγμή που δεν έχεις αποδείξεις. Ξεκόλλα επιτέλους κ σταμάτα να μας γαμάς την ψυχολογία. Έλεος... Δεν είσαι το κέντρο του κόσμου.

3) Μου λείπει το παρεάκι μου. =[ Θέλω να τους βλέπω πιο συχνά όλους ρε γαμώτο. Αλλά όλοι έχουμε πολύ πιεσμένο πρόγραμμα. Πφφ...

4) Μισώ το πήγαινε-έλα στην σχολή. 2,5 ώρες διαδρομή!! Το πιστεύεις?? Πίστεψέ το!! Παίρνω 2 λεωφορεία (εκ των οποίων το ένα είναι το 250, κοινώς λεγόμενο "εύκολος θάνατος από ασφυξία"! :Ο), ηλεκτρικό και μετρό! Ναιιιιι! Γιούπι! :Ρ

5) Αύριο θα πάω να δηλώσω συμμετοχή στο 1ο μου συνέδριο βιολογίας!! :) :) :)

6) Στο είπα...Νιώθω ότι δεν σε καταλαβαίνω ώρες ώρες... Και νευριάζω με τον εαυτό μου γιατί κανονικά θα έπρεπε. Εντάξει, δεν με υποχρεώνει κανείς αλλά εγώ θέλω να μπορώ να πιάσω και το πιο κρυφό νόημα πίσω από τα λόγια σου... Υποθέτω ότι αυτό θα έρθει σιγά σιγά... Απλά είμαι τόσο ανυπόμονη, τόσο εγωίστρια και θέλω να σε νιώσω τόσο πολύ που δεν μπορώ παρά να θυμώνω με εμένα που δεν καταλαβαίνω...

7) Μετακομίζουμε =/ Μεγάλο θέμα. Αλλά προτιμώ να μην το αναλύσω γιατί δεν θέλω να "λερώνω" την σελιδούλα μου με άχρηστα και λυπητερά γεγονότα...

8) Βαριέμαι την ζωή μου μερικές φορές. Βαριέμαι μέχρι και να κοιμηθώ. Όπως τώρα. Πφφ..Οκ...αρκετά σας ζάλισα. Καληνύχτα!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-