Μην χαλάς την σιωπή

Σε κοιτώ χωρίς να μιλάω
Η σιωπή καλύπτει τα μάτια μου
Εξερευνώ τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου
Χωρίς να σε αγγίζω
Με κοιτάς κι εσύ
Ξαφνικά με κάνεις τόσο ευάλωτη
Τόσο γυμνή μπροστά σου
Τα βλέμματά μας διασταυρωμένα
Οι ανάσες μας φωτιά
Μην χαλάς την σιωπή
Σε νιώθω τόσο κοντά μου τώρα
Ακούς; Αυτή είναι η καρδιά μου
Κάντην δική σου
Μετέτρεψέ την σε κάτι που να αξίζει
Γιατί μέχρι τώρα
Δεν ήταν τίποτα
Τίποτα χωρίς εσένα
Τίποτα χωρίς την δική σου πνοή
Συνεχίζεις να με κοιτάς
Τόσο διαπεραστικά
Λες και παραβίασες την πόρτα του εγώ μου
Λες και τώρα δεν υπάρχει κάτι να σου κρύψω
Είμαι εκτεθειμένη
Μόνο με μια ματιά σου
Ντρέπομαι
Φοβάμαι
Δεν θέλω να δεις πόσο άδεια
Δεν θέλω να καταλάβεις
Χαμηλώνω τα μάτια μου
Καταπίνω ένα δάκρυ
Κρύβω ένα ρίγος στην ραχοκοκαλιά μου
Σε αγγίζω
Το δέρμα σου είναι τόσο απαλό
Κάτω από τα δικά μου μαχαίρια
Προσπαθώ να μην σε πληγώσω
Μα τα χέρια μου είναι τόσο άγρια
Ματώνεις
Καταπίνω κι άλλο δάκρυ
Πας να μιλήσεις
Σσσσ....Ησυχία....
Μην χαλάς την σιωπή
Σκύβω να σε φιλήσω
Ανταποκρίνεσαι
Τώρα μιλάμε με ένα φιλί
Συναισθήματα εγκλωβισμένα στην απόγνωσή μου
Βρίσκουν επιτέλους διέξοδο
Η καρδιά μου χορεύει στον ρυθμό σου
Ακούς;...
Μην χαλάς την σιωπή...








Αφιερωμένο εξαιρετικά...=]

Σχόλια

Ο χρήστης Art. είπε…
Πολύ ωραίο, γεμάτο συναίσθημα...
Καλό θα ήταν όλοι να καταλάβουν την αξία της σιωπής. Καλώς σε βρήκα!
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Καλώς όρισες Art :)
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Όντως η σιωπή είναι πολύτιμη κ πρέπει να την απολαμβάνουμε :)
Ο χρήστης Fleur είπε…
Πανεμορφο και γεματο συναισθηματα.:)
Ο χρήστης "λύκος της στέπας" είπε…
ωω Θεε μου, Ελενη!!! υπεροχο...
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
:$:$ ευχαριστώ πολυυυυυυ :):)
Ο χρήστης Poisonous είπε…
Πανέμορφο κειμενάκι. Μεταδίδεις εύκολα συναισθήματα. :)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Να'σαι καλά Poisonous :):) :$

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-