Ξέσπασμα

Παγιδευμένη στο εγώ μου
Αμφιταλαντεύομαι με τα σύννεφά σου κάθε στιγμή
Με πνίγεις με την βροχή σου,
 πιστεύοντας ότι είναι κάτι σωστό
Χτύπα κι άλλο, με δύναμη
Όσο πιο πολύ μπορείς
Γιατί αυτό θες
Γιατί μόνο αυτό ξέρεις να κάνεις
Γιατί ποτέ σου δεν προσπάθησες
 να μ' αγκαλιάσεις με τις ακτίνες σου
 και με τα λαμπερά μαλλιά σου
Ποτέ...
Όσο ζω κι αναπνέω
Θα με φέρνεις πίσω
Για να βουλιάξω μαζί σου
Για να μην προχωρήσω ποτέ
Πες μου...Τι καταφέρνεις με το χιόνι σου;
Μου φωνάζεις "Μείνε εδώ, για πάντα"
Δεν θέλω.
Κουράστηκα πια.
Φτάνει.
Με μηδενίζεις συνέχεια
Και πάντα παραμένω ένα μηδέν
Ανήμπορη να σταθώ στα πόδια μου
Αλλά πάντα θα κάνεις κάτι
Και θα ξανακολλάω μαζί σου...
Γιατί τόσος εγωισμός;
Κάθομαι υπομένοντας την μπόρα σου
Μέχρι πόσο όμως;
Σταμάτα, αλλιώς θα με χάσεις..
Με έχασες...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πατησα dislike γιατι ξερω για τι προκειται... -.- κατα τα αλλα ειναι ωραιο..
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
Το ξέρω..άστα να πάνε μαλο0 μου...:(...
Ο χρήστης the writer είπε…
Μου θύμησες κάπως αυτό το τραγούδι:
http://www.youtube.com/watch?v=O8V6Y3YjBAI

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-