Πλύση εγκεφάλου μέχρι αηδίας -.-

Ναι, δεν μας έφταναν όλα τα υπόλοιπα που έχουμε, έχουμε και τα κομματικά. Πολιτικοποιηθήκαμε, βλέπεις, και θέλουν να μας φακελώσουν από παντού. Η κατάσταση όμως έχει παρατραβήξει και τα νεύρα μου γίνονται κρόσσια μέρα με την μέρα. Να μου πεις τώρα, φίλε αναγνώστη, καλά όλα αυτά αλλά γιατί να ακούσω την μουρμούρα σου μωρή παραπονιάρα?? και δίκιο θα 'χεις... Αλλά κάτι που έχω κοιμηθεί 2 ωρίτσες για να τελειώσω την έκθεση για το εργαστήριο της ανόργανης, κάτι που έκανα συνεχόμενα 11 ώρες μάθημα χωρίς κανένα ουσιαστικό διάλειμμα, κάτι που μου λείπει ο Λευτέρης μου <3 ε, άνθρωπος είμαι κι εγώ και κάπου πρέπει να ξεσπάσω. Ε, και καθότι μόνο αυτό το μπλογκίδιο με ακούει χωρίς να παραπονιέται, είπα κι εγώ σαν παιδί που είμαι (που λέει ο λόγος =] ) να γράψω εδώ και να βγάλω τα εσώψυχά μου στο κενό της σελιδούλας μέχρι να πατήσω το πορτοκαλί κουμπάκι.

Λοιπόν, προσδεθείτε... Ξεκινάω.

Η 4η βδομάδα στην σχολή μόλις ξεκίνησε. Ναι,ναι, βιολογία Αθήνας. Όχι η πρώτη επιλογή αλλά καλή σχολή. [ βιολογία=έρωτας :D ] Την μέρα της εγγραφής γνώρισα μια κοπέλα από την ΚΝΕ ( η νεολαία του ΚΚΕ). Ας πούμε ότι με βοήθησε να κάνω την εγγραφή ( όποτε δεν μου έβριζε τις άλλες παρατάξεις ). Και από τότε μου μιλάει συνέχεια. Μια να πάρω τον ριζοσπάστη, μια να συνεισφέρω στο κόμμα με κάποιο κουπόνι, μια να με ενημερώσει για κάποια διαδήλωση. Με παίρνει τηλέφωνο σχεδόν κάθε μέρα από 2-3 φορές για να μου πει διάφορα κομματικά θέματα. Φυσικά δεν το σηκώνω ποτέ. Μιας και το κατάντησα κίτρινο τύπο το μπλογκ, να αναφέρω ότι ουδέποτε είχα πρόβλημα με τους κομουνιστές και την ιδεολογία τους. Ίσα ίσα που ασπάζομαι κάποιες σε λογικά πλαίσια ιδέες τους. Δεν ήμουν ποτέ προκατειλημμένη απέναντί τους, αυτός άλλωστε είναι κ ο λόγος που της επέτρεψα να μου αναπτύξει την σκέψη και την φιλοσοφία τους. Αλλά, ρε παιδιά, προς Θεού, όχι άλλη πλύση εγκεφάλου. Όχι άλλο κάρβουνο στην τελική. Βαρέθηκα να βλέπω κακόγουστα πανό και φαιδρά συνθήματα. Βαρέθηκα να βλέπω παρέες να χωρίζονται επειδή κάποιος είναι διαφορετικών πολιτικών πεποιθήσεων. Βαρέθηκα να ακούω μεγαλεπήβολες εκφράσεις του τύπου "σας έχουν μαζοποιήσει", "απειθαρχούμε στο μνημόνιο και στην ευρωπαϊκή ένωση", "πρέπει να δράσουμε μαζικά για να δώσουμε τέλος στο μαρτύριο".
Αν θέλω να μπω στην ΚΝΕ, στην ΔΑΠ, στην ΠΑΣΠ ή οπουδήποτε αλλού, θα το κάνω μόνη μου. Θα πάω στο περιπτεράκι του κόμματος και θα ζητήσω πληροφορίες. Θα δράσω ΜΟΝΗ ΜΟΥ και κατά βούληση. Κατηγορείτε τους άλλους ότι μας κάνουν πλύση εγκεφάλου αλλά κι εσείς τι κάνετε? Είστε διαφορετικοί? Όχι βέβαια.
Πολλοί μπορεί να με κατηγορήσουν ότι κομματικοποιώ την συζήτηση αλλά ειλικρινά το θέμα μου δεν είναι η ΚΝΕ ή η όποια ΚΝΕ... Το θέμα είναι ότι ανεξαρτήτως κομμάτων όλοι κάνουν αυτό για το οποίο κατηγορούν τις άλλες παρατάξεις. Και είναι πολύ κουραστικό να προσπαθείς να αποκτήσεις μια σφαιρική άποψη για τα θέματα και να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να σε προσηλυτίσουν με αυτό τον γελοίο τρόπο. Είναι πολύ απογοητευτικό να βλέπεις ότι τελικά κανένας δεν αξίζει...





Εντάξει, τελείωσα.
Βρίστε όσο θέλετε =Ρ
Είναι η δική μου γνώμη, διάολε...:/



Δημοσίευση ανάρτησης 

Σχόλια

Ο χρήστης Fleur είπε…
Βιολογια Αθηνας? :D wow! :D

Χμ...δεν ξερω τι αλλο να πω γιατι περι πολιτικων ειμαι ασχετη.:P(θα ψηφιζω και του χρονου τρομαρα μου.:P)
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
χαχα μην ανησυχείς και θα φροντίσουν να στα μάθουν όλα οι "σχετικοί" στην σχολή που θα περάσεις! από τέτοια άλλο τίποτα :Ρ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-