insomnia

Μου αρέσει να μένω ξύπνια το βράδυ
υπάρχει μια περίεργη δύναμη σε αυτό
να παρακολουθώ τα πάντα απλά να υπάρχουν,
να στέκονται εκεί ήρεμα
να βρίσκονται στην πιο ευάλωτη
   και παράλληλα στην πιο ειλικρινή μορφή τους
μου αρέσει αυτό.

Αλλά κυρίως μου αρέσει το ότι κανείς δεν περιμένει τίποτα από μένα
λατρεύω να υπάρχω σε έναν κόσμο
   που δεν μπορεί να με κρίνει για αυτό που είμαι
και, κάποιες φορές, αν προσπαθήσω αρκετά
κάποιες φορές, αν οι σκέψεις μου ευθυγραμμιστούν με το τώρα,
αν, αν οι κακόβουλες φωνές στο κεφάλι μου
   αν απλά σκάσουν
τότε μπορώ να σκεφτώ λίγο παραπάνω,
να νιώσω λίγο παραπάνω,
να είμαι λίγο παραπάνω
 εγώ.

Αυτές οι νύχτες είναι σπάνιες
αλλά αξίζουν κάθε ώρα ύπνου που
 στερώ από τον εαυτό μου
καθώς προσπαθώ να με βρω
ανάμεσα σε νυσταγμένα μάτια και
μια ασταμάτητη καρδιά.


- 29/07/2017, 05:00



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-