J' adore

Λατρεύω να είμαι μαζί σου
Να γελάμε με κρύα αστεία
Να περπατάμε χέρι χέρι στην παραλία χειμωνιάτικα
Να κάνει κρύο κι όμως να μην αποφασίζουμε να μπούμε σε κάποιο καφέ
Να σου κρατάω το χέρι
Να μου κρατάς το χέρι
Να χαιρετάς άλλες κοπέλες κι όμως να κοιτάς μόνο εμένα

Λατρεύω τον τρόπο που επεξεργάζεσαι αυτά που λέω
Και με φιλάς σαν να είμαι η γυναίκα της ζωής σου
Σε λατρεύω όπως είσαι

Σε λατρεύω όταν γελάς
Όταν χαϊδεύεις τα μαλλιά μου
Όταν μυρίζω το άρωμά σου
Όταν λες το όνομά μου
Κι όταν τρώμε μαζί πρωινό στο κρεβάτι

Λατρεύω να σ' αγαπώ κι όμως να ζηλεύεις
Να σε φιλάω κι εσύ να μ' αποφεύγεις
Να μαλώνουμε κι αμέσως να με αγκαλιάζεις
Να μου λες σ'αγαπάω την ώρα που ανοίγω τα μάτια μου

Μα πιο πολύ λατρεύω τον τρόπο που πιστεύω πως δεν θα υπάρξεις ποτέ...:/

29/11/2012

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
υπάρχει ή δεν υπάρχει τελικά?? δεν κατάλαβα! :S
Ο χρήστης Ubaste (Ουμπάστι) είπε…
μπααα...δεν νομίζω ότι υπάρχει τελικά...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τέλεια :/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-