Εσύ

Εσύ
Αυτός που ήξερα.
Αυτός που αγαπούσα.
Αυτός που μάλωσα μαζί του.
Αυτός που με παρηγόρησε για τα χαμένα όνειρά μου.
Αυτός που σκούπισε τα δάκρυα μακρυά από το πρόσωπό μου.
Αυτός που ήθελε πάντα το καλό μου, έστω κι αν εγώ δεν το ήθελα.
Αυτός που μίσησα πιο πολύ από τον καθένα.
Αυτός που θα έκανε τα πάντα για μένα.
Αυτός που μου λείπει τώρα.

Αυτή που με συμβούλεψε.
Αυτή που ήταν μαζί μου στις καλύτερες στιγμές μου.
Και στις χειρότερες πάλι αυτή.
Αυτή που μου κρατούσε το χέρι όταν πόνεσα.
Αυτή που πλήγωσα.
Αυτή που σημαίνει τα πάντα για μένα.

Κι εκείνοι εκεί.
Δεν φαίνονται αλλά υπάρχουν.
Εκείνοι που γελούσαν σιωπηλά.
Εκείνοι πάντα μιλούσαν για μένα σαν παιδί τους.
Εκείνοι που με πρόσεξαν, όταν εσύ δεν μπορούσες.
Εκείνοι που αγνόησα, παρόλο που είχαν δίκιο.

Όλοι μαζί.
Εκτός από σένα. -Μην γελιέσαι, δεν είναι για σένα αυτό.-
Ποτέ ξανά εσύ.

Αυτοί από δω και πέρα.

Σχόλια

Ο χρήστης Alexandros Koutroulis είπε…
Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=GAYKuTvCfsQ
..."Για ένα μικρό ξωτικό" που γράφει κι ο Ροδοστόγλου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μην χαλάς την σιωπή

Στοιχεία

Νευρική κρίση -.-